donderdag 15 augustus 2013

Uitstapjes


Vakantie bevalt me wel. De baasjes hoeve niet te werken, hebben de hele dag tijd voor mij en bovendien maken we veel leuke uitstapjes.

 
Vorige week waren we naar de Zaanse Schans, waar je heel veel molens hebt. Ikzelf vond de molens niet zo heel erg spannend, maar je hebt daar ook heel veel water en bruggetjes en die zijn echt leuk. Heerlijk om over zo'n bruggetje te mogen rennen. Ik kon er geen genoeg van krijgen.
 




Tussendoor moest ik wel verplicht uitrusten, want ik mag nog steeds niet echt veel lopen. Inmiddels ben ik 17 weken oud, dat betekent dat ik maximaal twintig minuten aan één stuk mag lopen. Dat is dus precies het dubbele wat ik in het begin mocht lopen. We boeken zo langzamerhand vooruitgang.
 

Het is ’s avonds nog heel lang licht en lekker warm. ’s Avonds gaan we daarom nog af en toe naar een leuke locatie, zodat ik een keer iets anders zie.

Hier lijk ik heel erg op een vosje, toch?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten