maandag 9 februari 2015

Eindelijk weer zon

Hoe leuk de sneeuw ook was, ik heb er toch langzamerhand meer dan genoeg van. De afgelopen weken heeft het meerdere keren gesneeuwd en bovendien was het soms spekglad. Dat vond ik helemaal niets.


Vandaag scheen gelukkig een keer de zon en de baasjes hebben besloten om een wandeling rond een waterplas te maken. Mijn tennisbal ging natuurlijk ook mee.

Hallo baas, wordt er nog een keer gegooid met de bal?
Even uitrusten

Heerlijk om weer op een strandje te kunnen liggen. Ik hoop dat het gauw lente wordt, zodat ik weer dagelijks van de strandjes kan genieten, maar ik vrees dat dat nog even kan duren.

Oei, wat zie ik er uit. Het vrouwtje zal daar niet zo blij mee zijn. Zal een lange borstelbeurt worden vanavond vóór ik er weer uitzie als een mooie dame. Maar ik kan er niets aan doen, overal blubber daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten