zondag 7 juli 2013

9 weken


De baasjes en ik wonen in een klein dorpje. Veel heb ik er tot nu toe nog niet van gezien, want buiten lopen vind ik een beetje eng met al die nieuwe geluiden, auto’s en fietsers. Alhoewel het hier in ons dorpje vrij rustig is qua verkeer, maar voor mij is het toch wennen. Ik mag op mijn leeftijd ook nog niet veel lopen, slechts 10 minuten, wat echter meer dan genoeg is.

 
Af en toe komen we tijdens onze wandelingen andere mensen tegen. De meesten gedragen zich heel raar en roepen: “Ohhhh, wat een leuke Lassiehond”. En dan willen ze me allemaal aaien. Ik vind dat allemaal raar. Ben helemaal geen Lassie, maar een echte sheltie.
 
Gelukkig hebben we hier in de buurt heel veel leuke dingen om te zien, dus hoef ik ook niet per se veel te wandelen. Van de week ben ik ’s ochtends met het vrouwtje naar een grasveld. Dat was superleuk. Lekker liggen en van het weer genieten.
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten