zaterdag 27 juli 2013

Bezigheden


Vervelen doe ik me eigenlijk nooit, heb altijd wel iets te doen. Slapen vind ik gewoonweg prachtig, lekker aan de voeten van mijn vrouwtje liggen en dromen.

Wat ik ook heerlijk vind is op een bot te kauwen. Kan ik uren mee bezig zijn. Zo’n bot schijnt ook goed te zijn voor mijn tanden en bovendien zou ik dan geen andere dingen kapotbijten. Wie, ikke? Geen sprake van, ik weet me wel te gedragen…
 
 
En zo'n muis is ook leuk!
 
 
Het is inmiddels hartje zomer en het is hot, hot, hot. Voor mijn gevoelige pootjes is het helemaal niet prettig om over asfalt te moeten lopen. De baasjes hebben me daarom meegenomen naar de Maas, waar het een stuk koeler is.

 

Dat water bevalt me wel, maar ik mag er niet te dicht bij komen, zeggen de baasjes. Ze zijn namelijk doodsbang dat ik zou kunnen verdrinken. Ik ben er ook niet gerust op, want die golven vertrouw ik niet helemaal. Maar ik weet het nu al: dat word wel één van mijn favoriete wandelplekken.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten