maandag 1 juli 2013

De eerste week in mijn nieuw thuis

 
Ik ben nu een paar dagen bij mijn nieuwe baasjes en ik voel me al helemaal thuis. Aan mijn mama en mijn broertjes en zusjes denk ik eigenlijk niet meer zoveel. In mijn nieuw thuis valt ontzettend veel te ontdekken en te beleven. Binnen kan ik me heel goed vermaken met mijn speelgoed.

 


 
De baasjes hebben ook een tuin met leuke bloemetjes. Daar was ik wel meteen nieuwsgierig naar. Ik ging dus op onderzoek uit en begon de bloemetjes uit te graven. Dat vonden de baasjes echter niet zo leuk. Ehh, hoezo niet? Ik moet toch weten wat het is, toch?

 
In de tuin hoef ik niet aan de riem. Heerlijk. Heb er meteen gebruik van gemaakt en laten zien hoe goed ik al kan rennen. 
 

’s Avonds mag ik mee naar de slaapkamer. Daar lig ik in een mandje. Mijn vrouwtje gaat mij dan lief toespreken en aaien tot ik in slaap ben gevallen. Lief hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten