woensdag 30 april 2014

Mijn eerste verjaardag


Het is amper te geloven, maar vandaag is het precies één jaar geleden dat ik geboren ben. Toen kon ik helemaal niets en nu ben ik al een grote dame.

 
Ik heb de afgelopen twaalf maanden heel veel geleerd. Op school doe ik het heel goed. Ik ben inmiddels in het bezit van het diploma Gehoorzame Hond I en nu train ik voor Gehoorzame Hond II. Zitten, liggen, komen, dat is voor mij al allemaal vanzelfsprekend. Eh, riep daar het vrouwtje? Hoezo roept zij al voor de tiende keer? Ik heb echt niets gehoord. Echt niet!!!
 

Kaarsjes hoefde ik gelukkig niet uit te blazen, want daar ben ik niet zo goed in. In plaats daarvan werd ik getrakteerd op een heerlijke wandeling langs de Maas.
 

Daar staan nu overal de bloemetjes in bloei. Heb er ook aan geroken, maar sommige kriebelen wel heel erg in mijn neus. Is in ieder geval iets anders dan tulpjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten