zondag 3 augustus 2014

Genieten van de zomer


De zomer laat zich momenteel van zijn mooiste kant zien, hoor ik overal om me heen. De zon schijnt de hele dag en de temperaturen zijn bijna tropisch warm. Ik vind dat helemaal niet zo leuk, want wij hondjes kunnen niet zweten, dus krijgen wij het heel snel veel te warm. Overdag rust ik daarom nu veel, lekker op de koude tegels of in de schaduw liggen en ’s avonds als het een beetje afgekoeld is, een leuke wandeling langs de Maas of de Waal.
Wandeling door het Bossche Broek
 
Gelukkig zijn er ook dagen waar het een stuk minder warm is. De baasjes hebben momenteel vakantie, dus zijn we er meteen op uit getrokken. Ons eerste uitstapje ging naar Gouda. Is een leuk stadje om te zien.

 

Helaas werd het ondanks andere weervoorspellingen na de middag toch weer behoorlijk warm. Dus snel de koele auto in en weer naar huis gereden.

St. Marien in Kevelaer

Met ons volgende uitstapje hadden we meer geluk. Dat ging meteen weer naar het buitenland, namelijk naar het Duitse Kevelaer. Dat is een bekende bedevaartsoord met prachtige kerken. Helaas ben ik in geen van die kerken welkom. Heel raar. De baasjes hebben wel alles goed bekeken en kaarsjes aangestoken.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten