zondag 10 augustus 2014

Op naar Zeeland


Wat is een vakantie zonder strand? Juist, dat is helemaal niet leuk. Dus snel een paar spullen pakken, de auto instappen en op naar Zeeland. Na een korte wandeling door Veere ging het eindelijk naar het strand.
 
Ik heb er heel erg van genoten. Beetje zon en een lekker windje, echt geweldig. Op het strand kwam ik een ander hondje tegen dat net als ik op zoek was naar wat gezelschap. Helaas kon dat hondje met zijn korte pootjes niet echt hard lopen, dat was wel een beetje jammer, want ik houd ontzettend van rennen.

 
Het strand is altijd interessant. Wat je daar allemaal kunt vinden, zeg. Dat moest natuurlijk goed worden onderzocht, want wie weet wat er allemaal in dat zand verstopt is. Ik heb gegraven en gegraven en mijn neus heel diep de grond in geboord. Helaas heb ik geen schatten gevonden.

 
Achteraf zat mijn neus helemaal vol met zand. Dat was echt vies. Kon bijna geen adem meer halen. Maar stel dat ik wel een schat had gevonden, dan was het de moeite waard geweest.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten