woensdag 6 augustus 2014

Terug naar het verleden


De baasjes gaan in de zomer heel graag naar openluchtmuseums. Één van de favoriete openluchtmuseums is Bokrijk in het Belgische Genk. Daar kun je namelijk niet alleen een hoop interessante ambachten en heel veel mooie natuur zien, maar daar heb je ook acteurs die het verleden zo echt tot leven laten komen.
 
Helaas was het museum niet toegankelijk voor ons hondjes en dat vonden de baasjes toch wel heel erg jammer. Toen het vrouwtje onlangs op het net zat, zag ze echter dat honden nu wel welkom waren. Tja, en wat doe je dan? Op naar Genk, vóór ze zich weer bedenken. Je kunt het maar nooit weten, toch?

 
Ik moet het toegeven, het is daar daadwerkelijk heel erg mooi, ook voor ons hondjes. Kleine dorpjes met paden waar ik goed op kan lopen en ook verder heb ik nog het een en ander ontdekt dat ik nog niet zo goed kende. Ze hebben daar namelijk ook dieren. Als dorpshond ken ik natuurlijk al een hoop dieren, maar varkens hebben we hier niet zoveel, dus dat was wel even nieuw. Hmm, maar ik weet het niet. Die varkens maken toch wel heel rare geluiden en ze ruiken ook een beetje raar. Koeien vind ik persoonlijk iets leuker en schaapjes zijn helemaal mijn ding.

 
We hebben ook een hondenslee gezien. Oei, die arme hond. Ik hoop dat de baasjes met mij niet zoiets van plan zijn, want dat zou ik toch niet leuk vinden.

 
Het was in ieder geval een superleuke dag voor mij, die – wat mij betreft – voor herhaling vatbaar is.
En dat kwamen we ook nog tegen
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten