maandag 1 september 2014

Paarse gloed


De vakantieperiode is helaas veel te snel voorbijgegaan. De baasjes moeten weer werken en de dagen worden ook weer aanmerkelijk korter.
Postbank
 
Het einde van de zomer heeft echter ook een goede kant, want ik mag nu eindelijk met agility beginnen. De eerste les hebben het vrouwtje en ik inmiddels achter de rug en ik moet zeggen, agility bevalt me wel. Je hebt verschillende toestellen: hoorden waar je overheen moet springen en tunnels waar je doorheen moet lopen. Er zijn nog veel meer toestellen, maar die ken ik nog niet. Het is wel de bedoeling dat ik die de aankomende maanden leer. Een begin is in ieder geval gemaakt.

16 maanden

Vandaag was het weer tijd voor wat afwisseling, dus zijn we naar de Veluwe om daar de heide te bewonderen. Wouw, alles was ineens paars. Heel erg mooi om te zien.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten