maandag 15 juni 2015

Trainen en lekker ontspannen


Het einde van onze agility opleiding komt langzamerhand in zicht, althans dat hopen we. Eerst moeten we natuurlijk nog voor het examen slagen, want anders moeten we de hele cursus weer opnieuw doen, maar ik hoop dat dat gaat lukken.


De afgelopen weken hebben we heel vaak de wip geoefend, omdat ik daarmee toch moeite heb. Hoe vaker is er overheen ga, hoe minder eng ik dien vind. Inmiddels lukt het me eigenlijk al vrij aardig. Het vrouwtje is megatrots op mij en prijst mij de hemel in. Dat vind ik natuurlijk geweldig als mijn vrouwtje zo blij is. Meestal krijg ik dan ook een extra snoepje en dat is altijd mooi meegenomen.

 
Uitgestudeerd zijn we natuurlijk nog lang niet, want we moeten nog heel veel leren vóór we echt goed zijn, maar de eerste horde is in ieder geval genomen.



Ontspanning is ook belangrijk, daarom zijn we vandaag een keertje naar de Waal gegaan. Mijn bal ging ook weer mee, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb nu ook een nieuwe hobby, namelijk vissen. Super leuk. In tegenstelling tot de mensen heb ik niet eens een hengel nodig. Gewoon mijn snoetje het water in en wachten tot de visjes komen. Helaas is het resultaat tot nu toe niet echt geweldig: niet één visje gevangen. Maar ja, wat maakt het uit, het is gewoon heel erg leuk om te doen.

 
Na een paar minuten gelopen te hebben zagen we een kudde paarden onze kant op rennen. De baas wilde doorlopen, maar dat zag het vrouwtje niet zitten. Een paar jaar geleden werden de baasjes namelijk tijdens een fotosessie door een paard aangevallen en sindsdien is het vrouwtje een beetje bang als ze zoveel paarden ziet die op haar afgerend komen. We zijn dus de andere kant opgegaan, waar het ook heel leuk is.
 
 
Ik heb weer ontzettend van ons uitstapje genoten. Nu ga ik even een dutje doen en lekker dromen. Tot de volgende keer, jullie Gina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten