maandag 6 april 2015

Paasuitstapje


Na dagenlang alleen maar regen te hebben gehad, schijnt vandaag eindelijk weer een keer de zon. Dat komt goed uit, want het is namelijk Pasen en dus tijd voor een uitstapje. Vandaag stonden de ‘Tuinen van Appeltern’ op het programma, een plek waar de baasjes heel graag – en vaak – komen. De tomatensoep schijnt daar heel erg lekker te zijn, zeggen de baasjes, en dat is één van de redenen waarom zij er zo graag naartoe gaan.
 

Helaas vielen de tuinen een beetje tegen, want er was bijna geen bloemetje te zien en voor mij dus ook niets te ruiken. Ik houd wel van al die lekkere bloemengeurtjes, maar ja, die waren er dus niet.

 
 

Maar ook zonder bloemetjes was het volop genieten. In de zon was het al best wel warm, dus heb ik de pauze van de baasjes benut om even in de zon te bakken. Heerlijk, zo’n warme vacht. Gelukkig kreeg ik ook heel veel aandacht van andere viervoeters, die heel even gedag kwamen zeggen. Daar zaten ook een paar heel knappe heren bij, die ook gecharmeerd van mij waren.
 

Sinds ons laatste bezoek is weer het nodige veranderd, dus valt er altijd iets te zien. Telkens komen er weer nieuwe tuinen bij. Sommige van die tuinen vind ik echter heel erg apart. Misschien is kunst voor ons hondjes niet zo weggelegd, dat kan natuurlijk, maar ik ben toch echt blij dat mijn baasjes iets minder kunstzinnig zijn aangelegd.
Als je echt niet weet wat je met je tuin moet doen, is dat misschien een optie.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten